Administratief assistent in de RLT (M/V) (Ref: RECRUT 246)

OPDRACHT VAN HET DEPARTEMENT
De Residentie Les Tilleuls is een rust- en verzorgingstehuis en een residentie met diensten.
De opdracht van de Residentie les Tilleuls is het garanderen van een waardig en kwalitatief onthaal voor ouderen, ongeacht hun mate van geldigheid en afhankelijkheid, door hen een globaal en georganiseerd aanbod van diensten en zorg aan te bieden. Ongeacht de mate van geldigheid en afhankelijkheid van de persoon die wordt verwelkomd, staat in onze algemene filosofie de persoon en zijn of haar bijzonderheden als mens centraal.
De Residentie zal alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat de in het levensproject beschreven beginselen worden nageleefd.

OPDRACHT VAN DE DIENST
Het garanderen van een continue en kwaliteitsvolle hoteldienst, aangepast aan de bejaarden van de residentie Les Tilleuls (sociale dienst, receptie, wasserij, onderhoud van de lokalen, cafetaria, keuken en nachtwacht).

OPDRACHT EN ALGEMENE ACTIVITEITEN VAN DE FUNCTIE
Zorgen voor de cashflow van het verpleeghuis
  Minstens twee keer per week de kassa van de bewoners bijhouden.
  Bijhouden van de boekingen, alle documenten met betrekking tot het kasbeheer en andere bankverrichtingen.
  Beheer van de rekeningen van de bewoners, zorgen voor de ontvangst van middelen (pensioenen, extra inkomsten) en betalen van diverse rekeningen.
  Openen van het I systeem voor nieuwkomers, contacten onderhouden met bankcontacten.
  Beheer van cafetaria ontvangsten.
  Verkoop van restaurant kaartjes.
  Samenwerken met collega’s voor de boodschappen van de bewoners (kleding, sigaretten, post, kranten, enz.)

Zorgen voor de facturatie van accommodatie
  Ontvangen van facturen van externe dienstverleners (ziekenfondsen, apotheken, ziekenhuizen, artsen, fysiotherapeuten, kappers, taxi’s, enz.)
  Facturen opvolgen, ter controle indienen en doorsturen naar de boekhouding.
  Opstellen van individuele facturen voor de bewoners van het verpleeghuis en de dienstwoning.
  Ervoor zorgen dat de huisvestingsfacturen regelmatig worden betaald, melding maken van eventuele vertragingen en geschillen in nauwe samenwerking met de incassodienst.
  Sorteren, klasseren en archiveren van factureringspost (bankafschriften, diverse facturen);
  Verstrekken van maandelijkse statistieken over de inning van facturen in samenwerking met de incassodienst.
  Verstrekken van diverse informatie aan bewoners, leveranciers en andere externe dienstverleners.
  Deelnemen aan teamvergaderingen.

PROFIEL VAN DE FUNCTIE
Vereist diploma : enkel de kandidaturen van de houders van de volgende diploma’s worden in aanmerking genomen, met name : Getuigschrift van hoger secundair onderwijs (GHSO)

Kennis (theoretisch, reglementaire…) :
  Goede kennis van de wetgeving betreffende instellingen voor bejaardenhuisvesting op het gebied van administratie en facturering.
  Goede beheersing van het Frans in woord en geschrift (schrijven van brieven, beantwoorden van de telefoon)
  Tweetalig
  Kennis van Word, Excel, Outlook.
  Een goed begrip van getallen.
  Ten minste 5 jaar ervaring op de administratieve afdeling
  Ervaring met facturering binnen een zorginstelling is een pluspunt.
  Praktische / technische vaardigheden (informatisch, procedures…) :

Praktische / technische vaardigheden (IT, procedures...) :
  Goede presentatie.
  Respecteren van vertrouwelijkheidsregels.
  Weerstand tegen stress.
  Respect voor procedures en de hiërarchische structuur.
  Vermogen tot aanpassing (meerdere taken, samenwerken met andere afdelingen).
  Vermogen om het werk te organiseren volgens prioriteiten en instructies.
  Vermogen om in een team te werken en samen te werken met andere afdelingen.
  Netjes en zorgvuldig.
  Kunnen luisteren, weten hoe om te gaan met ouderen
  Toon verantwoordelijkheidsgevoel en een onberispelijke houding.
  Respect voor het beroepsgeheim.

Waarden:
  Tegenover het publiek: beleefdheid, empathie, hoffelijkheid.
  Tegenover collega’s: teamgeest, gevoel van samenwerking, solidariteit.
  Tegenover het werk: betrokkenheid, autonomie, striktheid, flexibiliteit, stiptheid

DOOR DE WERKGEVER AANGEBODEN VOORDELEN
  Flexibele werktijden mogelijk;
  Hybride werken mogelijk ;
  24 dagen jaarlijks verlof (vr fulltime) ;
  min. 8 dagen extra legaal verlof (vr fulltime) ;
  Automatische baremaverhogingen ;
  Eindejaarspremie ;
  Maaltijdcheques (€ 6,00 bruto per cheque) ;
  HIS-kaart: geeft recht op kortingen in de Iris Zuid-ziekenhuizen (HIS) en bepaalde winkels ;
  Hospitalisatieverzekering ;
  Mogelijkheid om bijscholingen en opleidingen te volgen

CBD van 6 maanden, hernieuwbaar in COD, voltijds

Gelieve uw CV en uw motiveringsbrief vóór 01/11/2021 te sturen naar het volgend adres :
job22 chez cpasstgilles.brussels
met in het onderwerp vermelding van onze referentie "RECRUT 246" aub.
Enkel de kandidaturen die deze instructies respecteren zullen in aanmerking genomen worden.
Enkel de weerhouden kandidaturen zullen gecontateerd worden.


Design & développement Franck Halatre web developpeur web designer
Bruxelles Belgique
franck@artinthebox.be